Vision Dinner: De ambitie van Nuon

De ambitie van Nuon: twee miljoen unieke klantervaringen

Nuon bevindt zich in een competitieve markt. Prijsvechters en 100% groene leveranciers zorgen voor toenemende concurrentie en welkomstkortingen en -cadeaus zijn voorbeelden van de slag om de consument. Om de concurrentie het hoofd te bieden en de consument voor zich te winnen zet Nuon zwaar in op klanttevredenheid en klantbeleving.

Jorissa Neutelings – Director Digital Development bij Nuon

De focus op de klant loopt door in alle gelederen van het bedrijf: van commerciële campagnes tot en met de klachtafhandeling, en van de fysieke wereld tot de digitale kanalen. De ultieme ambitie van Nuon is om iedere klant – en dat zijn er op dit moment twee miljoen – een unieke customer experience te bieden. Jorissa is verantwoordelijk voor de ontwikkeling van de digitale strategie en digitale kanalen (website, app en mobile). Daarmee heeft zij een belangrijke rol in de realisatie van Nuon’s ambitie. Immers, het ontginnen van de enorme hoeveelheid aan data over al deze kanalen, is essentieel voor het creëren van unieke klantervaringen. Met de informatie die daarin besloten stelt Jorissa haar organisatie in staat de effectiviteit van marketing campagnes te vergroten, klantcontact te personaliseren én nieuwe producten te ontwikkelen die aansluiten bij de klantbehoefte.

Tijdens haar presentatie neemt Jorissa u mee in haar digital roadmap en laat zij zien hoe zij invulling geeft aan de transitie richting een klant- en datagedreven organisatie. Daarbij gaat zij niet alleen in op de technologische middelen die daarvoor nodig zijn, maar staat zij ook stil bij de organisatorische uitdagingen. Zo is het van groot belang om digibewustzijn onder werknemers te vergroten. Dat vraagt om een andere mindset. Jorissa fungeert daarom tevens als als digimentor voor alle online projecten.

U bent van harte welkom bij dit vision dinner op dinsdag 27 november 2018. waarbij uw tafelgenoten circa 15 business directeuren vanuit een cross-sectorale doelgroep zijn. De voorzitter van deze avond is Bert Meerstadt. In zijn loopbaan was hij onder meer CEO bij Nederlandse Spoorwegen en Lid Raad van Commissarissen bij ABN AMRO.

De avond wordt mogelijk gemaakt door Bauhaus ArtiTech dat bij klanten verantwoordelijkheid neemt voor grootschalige IT verandertrajecten waar integrale implementatie van nieuwe techniek, nieuwe processen en nieuwe vaardigheden het succes bepalen.

Aanmelden

Wilt u zich aanmelden? Klik hier of mail uw contactgegevens, inclusief uw functie en mobiele telefoonnummer, naar corporate@flevum.nl onder vermelding van ‘digitale transformatie Nuon 27 november 2018’. Deelname is vrij van kosten.

Vision Dinner: Digitale Transformatie - De ambitie van Nuon, Loenen aan de Vecht, 18.00 tot 20.30 uur, 27 november 2018

http://www.flevum.nl/nl/agenda/2018/11/27/vision-dinner-de-ambitie-van-nuon-twee-miljoen-unieke-klantervaringen