Service Management in symfonie
Stel je een orkest voor, waar iedere muzikant zijn of haar eigen instrument bespeelt als onderdeel van het geheel. Zonder een dirigent wordt het een chaos– geluiden lopen door elkaar, ritmes botsen, en de melodie verdwijnt. Dat is wat veel IT-organisaties vandaag ervaren: verschillende afdelingen en leveranciers werken los van elkaar, met als gevolg inconsistente diensten, inefficiënte processen, en een teleurgestelde klant.
De oplossing ligt in het dirigeren, en vraagt om een duidelijke visie, slimme strategie en soepele samenwerking tussenmensen, technologie en processen. Vanuit Service Orchestration verbinden we jouw IT-afdeling(en), systemen en bedrijfsprocessen tot één krachtig en efficiënt geheel. Dit doen we door uw IT-dienstverlening (naar gebruikers), IT-organisatie (met in-en-externe leveranciers) & IT Service Management-Tooling (technologie) naadloos samen te laten werken.
Wij geloven, dat met het optimaal opzetten van uw Service Management organisatie er weer muziek komt in uw IT organisatie.
Gebruikersmanagement &
Leveranciersmanagement
Opzetten en inrichten van deze office inclusief governance en bemensing
Implementatie en configuratie van ITSM Tooling op maat
Het leveren van Service Management experts
We vertellen graag wat we voor jouw organisatie kunnen betekenen. En welke expertise we daarvoor meebrengen.