Service Orchestration

Service Management in symfonie

  • Gestroomlijnde samenwerking
  • Geïntegreerde services
  • Kwaliteit en controle
Neem contact op
Medewerker van Bauhaus
Medewerkers van Bauhaus
Medewerkers van Bauhaus

Wat is Service Orchestration?

Stel je een orkest voor, waar iedere muzikant zijn of haar eigen instrument bespeelt als onderdeel van het geheel. Zonder een dirigent wordt het een chaos– geluiden lopen door elkaar, ritmes botsen, en de melodie verdwijnt. Dat is wat veel IT-organisaties vandaag ervaren: verschillende afdelingen en leveranciers werken los van elkaar, met als gevolg inconsistente diensten, inefficiënte processen, en een teleurgestelde klant.

De oplossing ligt in het dirigeren, en vraagt om een duidelijke visie, slimme strategie en soepele samenwerking tussenmensen, technologie en processen. Vanuit Service Orchestration verbinden we jouw IT-afdeling(en), systemen en bedrijfsprocessen tot één krachtig en efficiënt geheel. Dit doen we door uw IT-dienstverlening (naar gebruikers), IT-organisatie (met in-en-externe leveranciers) & IT Service Management-Tooling (technologie) naadloos samen te laten werken.

Wij geloven, dat met het optimaal opzetten van uw  Service Management organisatie er weer muziek komt in uw IT organisatie.

Enterprise Service Management

Gebruikersmanagement & 
Leveranciersmanagement

Enterprise Service Management Office

Opzetten en inrichten van deze office inclusief governance en bemensing

Enterprise Service Management Tooling

Implementatie en configuratie van ITSM Tooling op maat

Operational eXcellence

Het leveren van Service Management experts

Toe aan een helder verhaal?

We vertellen graag wat we voor jouw organisatie kunnen betekenen. En welke expertise we daarvoor meebrengen.

Neem contact op met Tim

Of neem direct contact met ons op.

Verzonden.
Bedankt voor uw bericht.
Er is iets misgegaan. Probeer het later nog eens.
Tim van Tol
Momenteel zijn er geen items om te tonen.

Cases & co

Bekijk alles
Momenteel zijn er geen items om te tonen.