0-1

Excelleren op het hoogste niveau, ongeacht de functie of sector! Als persoon vind ik het belangrijk om 100% te geven aan een bedrijf, opdracht, instelling, of klant. Mijn collega’s omschrijven mij als vriendelijk en empathisch, dynamisch en doortastend, met een klantgerichte houding en een goede business kennis.

Die eigenschappen herken ik in mijn dagelijkse manier van werken. Het nemen van initiatief, het creëren van een prettige werksfeer met een gezonde dosis humor, zijn altijd een van mijn eerste doelen. Ik doe dit bewust om het beste uit de medewerkers te halen, te laten zien dat ik geen doorsnee adviseur ben én ook inhoudelijk meekan.

Een goede relatie opbouwen met mijn klanten, waarbij een directe en open dialoog met elkaar gevoerd wordt, vind ik bijzonder belangrijk. Hierdoor kan de klant beter, maar vooral ook sneller geholpen worden. Schakelen tussen verschillende niveaus gaat mij goed af, omdat ik zelf ooit gestart ben als engineer. Door het volgen van business opleidingen en het behalen van mijn Master in Business Administration heb ik de stap richting senior management gezet. Ik merk dat ik juist met het schakelen tussen management, commercie, verkoop en techniek, veel werk kan verzetten op allerlei niveaus. Dit maakt dat ik niet gebonden aan de grenzen van verschillende afdelingen.

In Bauhaus heb ik een fantastische werkgever gevonden die hetzelfde DNA heeft. We geven advies, en -heel belangrijk- we voeren het advies ook uit. Zij het in de vorm van migraties, verbeteringen, of algehele organisatieveranderingen!