Open Haard Sessie: Artificial Intelligence in customer service

Op donderdag 14 december organiseert Bauhaus een diner / “Open Haard Sessie” voor CxO’s en (IT) directieleden met als thema “Artificial Intelligence in customer service” van 18.00 tot 22.00 uur in kasteel Heemstede te Houten. De avond staat in het teken van kennisdeling binnen een klein gezelschap in een comfortabele, gastronomische setting met maximaal 10 tafelgenoten met soortgelijke functieprofielen.

Bauhaus heeft een zeer ervaren AI-expert bereid gevonden om u mee te nemen in deze nieuwe wereld;

John Gikopoulos, Managing Director of Cognitive Intelligence Europa van IP-Soft.

Samen met u bespreekt John de wereld van AI, wat is het nou eigenlijk, en dan niet in theorie, maar met voorbeelden uit het bedrijfsleven.

Wat zijn de belangrijkste leermomenten tot nu toe, valkuilen, wat gaat er mis en uiteraard de geboekte successen. Hoe kan waarde worden toegevoegd door AI in te zetten in uw organisatie, op het gebied van customer experience, stijgende omzet of kosten optimalisatie? En hoe kan het organigram van de toekomst eruit zien indien AI is geïntegreerd in uw organisatie? Al deze, en nog vele andere interessante vragen komen deze avond voorbij. En belangrijk; het is een kennisdelingsavond, geen leveranciers presentatie. Uw organisaties staan centraal!

We hopen van harte u op 14 december in Houten te mogen verwelkomen. Aanmelden is mogelijk via onderstaand inschrijfformulier.

p.s. de voertaal van deze sessie is Engels.

Open Haard Sessie: "Artificial Intelligence in customer service", Kasteel Heemstede, Houten, 18 tot 22 uur, 14 december 2017